onsdag 25 februari 2009

Ridlärare...

Ridlärare - de är som alla andra lärare. Vissa är bra, vissa är mindre bra och vissa är rent av dåliga. Jag red för en annan lärare i går - hon var så fantastiskt bra så nu känner jag att jag vill byta grupp. Jag lärde mig mer i går på en timme, än jag gjort på hela terminen för min andra ridlärare - som tydligen är mindre bra. Red samma häst som i måndags, och som ni vet så var det ju lite si och så med styrseln då, men i går gick hon så himla bra, efter lite intstruktion och kunskapsöverförande från ridläraren. Underbart!

I dag gör jag semester-korrigeringar på jobbet. Det är sjukt tråkigt och jag önskar jag var klar. Jag kanske blir det om jag jobbar istället för bloggar? Vad tror du?

I kväll kommer fina G till mig. Längtar efter honom. Och han har lovat att det "blir många fler pussar på dig senare hjärtat". Hur fin är han??

So boring. /A

Inga kommentarer: