lördag 14 februari 2009

Ja tydligen...

...så slutade min flyttrapportering efter vi hade fått kaffe. :) Dagen avlöpte dock helt enligt alla planer och alla saker är nu på plats, alla har en arbetsplats, datorerna och servrarna fungerar och det kommer att bli superbra! Känner mig väldigt nöjd! Kom hem vid 23.30 i går efter att ha jobbat i 16 timmar och kände mig lite som att jag gick och sov... Somnade som en sten och har sovit jättegott, men är trött i kroppen i dag och har svinont i händerna. Skumt. Antar att det är alla torra kartonger och skit som man tagit i. :)

Har nu på morgonen fått reda på lite saker min dotter gjort, t ex tagit två hål i öronen med en nål. Väntar nu på att hon ska komma hem från sin träning så att vi kan ha ett litet prat. Nej, jag är inte arg, men tycker jag att det är konstigt att hon gjort det bakom ryggen på mig, eftersom jag så sent som för en månad sen sa ja till att ta ett hål i örat till. Det får bli ett prat om att fråga först och göra sen. Typ. Hon är söt. I går hade hon försökt färga håret blont, med ett inte så smickarande resultat - hyfsat orange hårbuske... Hehehehe....

Nu korvar jag lite här. Det ser ut som fan här, men jag orkar verkligen inte göra nåt. Städerskan kommer på måndag så jag får fan hålla ut till dess. Jag orkar verkligen inte.

I kväll blir det maskerad med Bond-tema. Kul! 007 is coming! Hoppas mina konstruktioner blir bra.... :)

So bond. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag bara ääälskar den ungen!