torsdag 5 februari 2009

Han älskar mig. Faktiskt.

Jag tror fan han älskar mig. Faktiskt. På riktigt. Det är inte klokt så bra det är. Att han älskar mig. Och vill vara med mig. Det är inte klokt. Men bra.

Den 27 mars blir det kryssning. Om du inte har fått nån inbjudan så maila mig, annachristensen@hotmail.com så får du en! :)

I kväll är det lite fest på jobbet. Jag har ett finger med i spelet som vanligt, men jag hoppas att det går bra. Vi ska tacka av en kille som jobbat här superlänge, men som nu har gått vidare inom Bonnier. Jag saknar honom redan. Tur att vi ska sitta där borta också snart. :)

I dag: lunch från Waan Thai. Supermegadundergott.

So long /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter o funderar fram o tillbaka på kryssningen. det låter vrålskoj, men tills jag fått ordning på jobb & pengar så vet jag inte vad jag vågar boka upp mig på :-(. Jag lovar o ge besked innan 27/2 i af. Visst är födelsedagsbarnet Gs kompis? Eller har jag fel för mig? Kramis o tack för 3-dagars jobbet!!!