söndag 8 februari 2009

Härliga heliga söndag

Hade en så himla mysig dag i går. Först tvättade jag en massa och sen myste jag med Emelie. Sen vart det fika på söder med Mia, som var hemma efter sin första vecka som aspirant i Halmstad. Sen vart det öl med fina G och fina M den tredje. När M gått hängde jag och G och sen ringde Eme och ville sova borta så då bestämde vi oss spontant för att gå och möta upp M och de andra på Judit & Bertil. Mycket trevligt. Vi avslutade kvällen på Oliver Twist, och strosade sedan hem över söder, köpte kebab i grillen och kröp sedan ner i sängen och fick sova tillsammans för första gången på länge. Så himla skönt.

I dag vaknade vi sent, åt frukost, vuxenkramades och såg på film. Åkte till mig och lagade middag och slappade. Kan en söndag bli så himla mycket bättre??? Jag tror fan inte det.


I natt innan vi somnade sa jag till G att jag ibland väntar lite på att han ska komma på att jag är en bluff, att jag inte alls är så där bra som han tror. Då svarade han att han tycker att jag blir bättre och bättre hela tiden... Lycka. Det är vad det är.

So helig. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi hi. EXAKT det har jag sagt till min J med! Men han blev inte skraj för det o nu har jag bling bling på vänster ringfinger. Som det kan gå. Tjing i bluffluvan ;-)