torsdag 19 februari 2009

Det var vad jag trodde...

Att magsjukan var över i tisdags. Hallå eller. Nänä, den kom tillbaka med full kraft och lite till i onsdags. Nu är jag frisk. Det vet jag med säkerhet, för nu har jag ätit massa gånger i dag, duschat, dammsugit OCH rökt. Jag är frisk. Vår road trip till Varberg is ON! Ma, Ci, Eme o Lella åker i morgon em. Jag har tagit ledig hela dagen så jag kan sova lite i morgon bitti och ta det lugnt, för jag är en svag jävel efter den här helvetessjukan. Ska ta mig ner på söder i kväll och hämta bilen och bara det känns som en pärs. Fina G var precis förbi och pussade lite på mig. Det var skönt.

Lista på allt jag missat för att jag haft magsjuka:
* städerskan
* ridningen
* middag med Ma och V
* middag med G och M
* pressvisning av "Män som hatar kvinnor"
* hockey och middag med fina G, Lo och An.
* iordningställande av nya kontoret och hela första veckan där.

Fy fan. Påminn mig att aldrig ha magsjuka igen. Ever.

So never. /A

Inga kommentarer: