måndag 23 februari 2009

Underbar helg!

Fredag 15.00: Hämtar alla flickorna (Eme, Lella, Ci och Ma) och styr kosan mot Varberg, Tvååker. Mycket trevlig road trip, där vänsterfilen var min, Volvon Lusen var helt fantastisk och flickorna bara var bäst! Vi kom inte fram förrän vid 22.00 (vet inte riktigt hur det gick till) men då väntade mor & far, bror, Bella och Elin med middag och vin. Gott gott. Lördag morgon var lugn med stor frukost och mys. Ge-Kås. Ja, det var trevligt, men vi orkade inte så länge, men länge nog. :) Dessvärre var erotikoutlet stängd när vi skulle avsluta eftermiddag där, så vi fick åka till syster och fika istället. När vi inte ville fika mer, ja då drack vi vin. God middag och lite vin senare bestämde vi oss för att spela spel. Herre gud - jag har sällan skrattat så mycket som jag gjorde den här kvällen! Halleluja, Ci älskar att spela spel - tro henne inte om hon nånsin säger nåt annat. Ma och jag var i lag, och vi var ganska klena i början, men hämtade upp och vann de två sista omgångarna innan vi gick och la oss med flaggan i topp. Bästis-Ma! :) Efter lite sömn och frukost var det sedan dags för hemfärd - som gick som smort, trots en del snö. Väl hemma skulle jag köra ner Ci till Midsommarkransen och sen in till Skanstull med bilen. Halleluja - det gick skiiitbra, jag har nu kört på både Hornsgatan och Ringvägen - vem hade trott det?? Avlutade denna härliga helg med lite korveri med fina G - En riktigt perfekt avslutning på en underbart rolig helg...

So... /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara underbara helg säger jag! Vi kommer att bli så sjukt gamla så mycket som vi skrattat! :) Halleluja!!