lördag 17 maj 2008

Första dagen på resten av mitt liv

Varje dag. Varje dag är det sanningen. Att det är första dagen på resten av mitt liv. Det är inte illa - Och faktiskt, en helt positiv tanke. :)

Jag vet inte om jag nånsin kommer bli nån bra bloggare, men jag hoppas kunna använda den här bloggen för att ventliera, orera, provocera, generera och möjligen genera. Ungefär så.

Den här sommaren är full av resor för min del. En vecka på Island - Min första egna semester på 13 år. En månad i USA - Min dotters pappa och familj bor där och vi ska bo med dem i 30 dagar. Det ni. Och så Åland. Underbara älskade Åland. Kan det bli bättre? Jag vet inte.

Jag är så lyckligt lottad. En underbar dotter som fyller 13 år på måndag (ingen vet riktigt hur det gick till, men kalendern (och hennes rotande i MIN garderob) säger att det är så). Fantastiska vänner. Pengar så jag klarar mig. Litet, men bra boende. Vad mer kan man begära? Hmm... Lite kärlek? *S* Jag återkommer till det. Be sure. And beware...

So long. /Anna

Inga kommentarer: