tisdag 20 maj 2008

Underbara vänner

Lång och hektisk dag på jobbet. Kom först i dag, lugn första timme med mycket undanstökat. Härligt! Sen var det löner, ledningsgruppsmöte, mer löner, veckomöte och allt annat smått och gott som ramlar in emellan... :) Jag älskar verkligen mitt jobb. Vad skulle jag göra utan det?? :) Det är skönt att vakna på morgonen och känna glädje för att få gå upp!

Efter jobbet träffade jag Ma och Ci, vi gick och käkade, pratade lite om apor, jobb, vänner och sommaren. Herre gud, det är inte klokt, men jag och Ma kommer knappt att vara i Sth en helg tillsammans förrän i augusti! Men vi kommer klart att ses på Åland innan dess! Underbara underbara Åland och Munknäs! Hur som, efter middag och en öl, for jag och Ma till hennes fina balle och tog ett par öl till - soligt men ganska kallt (fast det kände jag typ inte förrän jag kom in nu, och är helt kall och stel...).

För övrigt. I dag har jag mest ont i rumpen efter barbacka-ritten i går! Hahahah... Men gud, vad gott jag sov i natt! Som en hel prinsessa och lite till! Vaknade sen före klockan, vid 6, och gick till jobbet tidigt, köpte en soyalatte på vägen och lyxade vid skrivbordet. Mums. En bra dag således. :)

So long. /Anna

Inga kommentarer: