måndag 26 maj 2008

Underbara måndag!

Har just duschat efter att ha kommit hem från hästarna... Jag mår så bra. Det går inte att beskriva det jag känner när jag kliver i stallet, hojtar lite och får några gnägg och några frust till svar... Vi hade 4-gångstävling i dag och jag kom på delad första-plats - Duktiga Götustrakur! :) Så roligt och härligt - Fin kväll också, härliga dofter och grönt fint överallt. När vi ridit klart - Utfordring och det underbara ljudet av nöjda hö-mumsande hästar...

Hade fack-förhandlingar på jobbet i dag - Som strandade. Nya förhandlingar nästa vecka. Mycket intressant (om det är nån som läser det här som inte har koll, så förhandlar jag med arbetsgivarsidan...). Var i Morgongåva hela dagen och det är alltid roligt. :)

Middagen i går var trevlig, Emelie och Amanda gjorde massor av pizza! R och jag tog en prommis runt Råsunda i den fina kvällen och det var skönt att få vara mor för en dag. :) Korrläste sedan manus till midnatt, läste en stund och var naturligtvis galet trött i morse. Men som alla måndagar - Det är lätt att komma ur sängen för jag vet vad som väntar!

I morgon: Akupunktur, ledningsgruppsmöte, lunch med Robban, fotografera all personal på kontoret, veckomöte, ordna pass till Emelie, handla (dasspapper, dasspapper, trött på att torka mig med näsdukar...) och sen - hem och krascha i soffan... Typ.

Nu väntar säng och bok.

So long. /Anna

Inga kommentarer: