torsdag 22 maj 2008

Trött&trött

Snoozade alldeles för många gånger i dag, var mosig som få när jag klev i duschen, lyckades få tvål i ena ögat (om ni inte fått det på länge så kan jag tala om att det gör sjuuukt ont!) och har sett ut som en grin-olle halva dan... Dock haft en bra dag på jobbet, hade Morgongåva-gänget på besök och har varit med dem en del. :) Trevligt! Gick hem tidigt för jag skulle på akupunktur, lyckades slumra till lite i dag, och tror fan jag snarkade lite... Hahaha...

Var på ICA och handlade glutenfri Ciabatta så i morgon blir det lyx-löne-bonus-frukost på Como! Underbart! :) För alla som inte tål gluten - Ta med dig macka till ditt favvo-cafe så gör de god grillad macka till dig! Bästa servicen och fantastiskt gott!

Nu har jag haft Ma här på kvällsfika och pratat lite skit. Mysigt! Jag kommer sakna dig i sommar Ma!

Fint väder ute. Känner mig fortfarande trött, så jag får se om jag orkar ge mig ut i Haga för en prommis... Troligen inte... Hahahaha... Min soffa gillar mig just nu. Mycket.

So long. /Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Så tjejen har skaffat sig blog! Kul o få lite rapporter från Storstan ;)

Hörde att du skulle komma ner till Varberg snart? Då kanske vi ses...