onsdag 21 maj 2008

Onsdag. En dag som alla andra...

...fast lite bättre. :) Har haft ännu en riktigt bra och rolig dag. Håller på att lära upp vår nya assistent på lönerna och i dag färdigställde vi allt inklusive bonusen för 2007 (moneymoneymoney), och hon är så himla duktig och alert! En ren fröjd att jobba med en sån som hon! :) Var på jobbet redan 7, och fick gjort undan en massa i dag med... Härligt!

Har varit hos Ja och St och träffat deras lille son - Så söt! Ibland vill jag bara ha en bäbis! Just nu är jag så sugen så jag tänker, varje gång jag ser ett litet knyte, att jag ska ta den och dra! *S* Vissa dagar vill jag inte alls ha fler barn, men ibland, herre gud... Jag antar att jag också har en klocka som tickar där inne fast jag redan har barn... Jag undrar hur det där fungerar? Är det hormoner tro?

So long. /Anna

Inga kommentarer: