torsdag 29 maj 2008

Intensiv och härlig dag!

Ojojoj... Började dagen med att köra hem R's bil som jag fick låna i natt. Tog således pendeln från Ulriksdag, vilket var en udda upplevelse i sig - Flashbacks... In till Kungsgatan på konferens och det var sååå bra - Jag lär mig så otroligt mycket varje dag! Roligt! Käkade lunch med prutt-Robban i Humlan - Mycket trevligt! Stressade mig igenom eftermiddagen och mötte sen kära mor som är i Sth i helgen på besök. :) Emelie lagade god middag och serverade oss, så vi satt på uteplatsen och bara njöt och pratade hela kvällen - Marina kom också förbi, fick sig lite tårta och ett glas vin. Mycket trevligt.

Tyvärr mycket dåliga nyheter om H's pappa... Malignt, inoperabel skithelvetestumör... Alla våra tankar till er, kära...

I morgon, företagsfest i Morgongåva. Hoppas att vädret håller sig lika fint och att det blir trevligt. Just nu har jag ont i huvet, men hoppas det släpper.

So long. /Anna

Inga kommentarer: