tisdag 17 juni 2008

En härlig tisdag...

...har jag haft, efter att ha vaknat hos speciell, mys-skedat en halvtimme innan jag masade mig upp och kom försent till jobbet... :) Härligt. För övrigt hade jag nog helst stannat kvar på Island ett tag till... Längtar så tillbaka, och önskar jag hade en resa till inplanerad. Försökte göra det, men den jag vill åka på går i september (insamling av fåren i bergen) och då kommer jag att läsa Arbetsrätt och veckan efter är det bokmässa. Det går bara inte. Men jaja, det kommer en sommar till. Då ska jag stanna längre, rida längre och få riktigt mycket träningsvärk. :) ¨

Både i går och i dag har jag fått visa mina härliga Islandsbilder för mina vänner, och det är ju galet vilket fint land det är. Jag kommer att lägga upp bilder på min fotodagbok efterhand, men just i dag kommer jag inte ihåg hur den fungerar... :) Jag återkommer under nästa vecka, från USA. Ja, för jag åker ju till USA på fredag. Emelie ska få träffa sin pappa, hans fru och sina två småbröder. Underbart för henne! :)

Gjorde klart lönerna i dag tillsammans med min fantastiskt duktiga assistent! Halleluja för ambitiösa människor som anstränger sig för att lära och faktiskt tar in det man säger! E - du är grym! :) I morgon väntar nya förhandlingar med facket... Inte jätteroligt, men ett nödvändigt ont...

I dag var jag hos Ma och åt kebab (igen???) med henne och V. Tog en kall öl till och det var gött! :) Skrattade ASAGÖTT åt Mas bilder från helgen på Föglö och tycker det är FABULOUS att man kan vara som man är... :) I love you, girls...

So long. /A

Inga kommentarer: