lördag 28 juni 2008

Smabroder och shopping



Emelies smabroder, Lars och Leo. De ar sa fortjusta i varandra! Lars vill inte gora nat med sina kompisar om inte Emelie foljer med och hon ar talmodig som fa! Sotast ar nar han ska skryta om henne och berattar for sina kompisar att hon ar battre an dem och att hon tretton ar... Hahahaha... Och lille Leo, han vill vara hos henne hela tiden!

Leo fyllde 1 ar i gar, sa i dag har Emelie bakat tartor till kalaset som vi ska ha har i morgon. :)

Speciell ringde mig i dag... Han sager att han saknar mig... I like. Hoppas det fortfarande galler nar jag kommer hem. Vagar man hoppas?

I dag har jag shoppat. Jeans @ the Buckle (skiiitsnygga!), underklader @ Victora's secret (igen???), capribyxor @ H&M (ett par liiite for sma och ett par liiiite for stora...). Helt sjukt, jag hittar trojor som jag kopt pa H&M hemma och de kostar typ halften har. Markligt... Men underbart! :)

So long. /A

Inga kommentarer: