lördag 21 juni 2008

Morgon i USA

Ja, da ar vi har, gick och la oss efter att ha varit vakna i si sa dar 27 timmar, har sovit som stenar och mar nu ratt ok. Vi laddar for lite shopping pa TJ Maxx, min favvo-outlet, och sedan blir det lunch och lite hang. I kvall ska vi ha lite tillstallning med grannarna - hur trevliga och roliga som helst! Mannen ser ut som Jim Carrey och ar 10 ganger roligare! :)

Vad galler mat, sa kommer jag att aterkomma till det. Formodligen lar jag vaga lite mer nar jag kommer hem, med tanke pa att jag startat dagen med glutenfria waffles i brodrosten, och atit dem tillsammans med fett sot jordgubbssylt... Hahahahaha.... Anna the fatto will return to Svedala... Jaja, jag rokte typ ett paket cigg i gar kvall ihop med vin och ol, sa det kanske vager upp???

So long. /A

Inga kommentarer: