onsdag 4 juni 2008

Iceland only hours away...

Om det är nån som har missat det så ska jag åka till Island. På fredag. Den här fredagen som kommer nu. Om 43,5 timmar är jag på Island. Själv. Ensam. Moi. Bara jag. Herre gud. Första egna semestern på 13 år - och en dröm som går i uppfyllelse. Helt otroligt! Jag är så himla glad att jag ska göra det här. Det betyder ju faktiskt att jag är ganska modig. :) Det är jag minsann inte jämt.

Jag och speciell pratade i går. Och i dag. Och det går bra. Kommunikation - som jag sa i går - det är fantastiskt när man förstår varandra. Det känns bra att åka, ge lite tid och andrum åt allt som sagts och gjorts. Kanske, kanske finns det en chans att det kommer nåt bra ur allt det här. Jag hoppas det. Massor.

Jag var på utbildning med HR-gruppen i dag igen, föreläsning med Liam Ulvhag - Helt fantastiskt kunnig talar, men så otroligt mycket ödmjuk pondus! Jag känner mig så himla inspirerad att jobba efter semestern och få ta tag i allt vi har att göra. Det känns roligt och extra skönt att gå på semester när man har roligt att se fram emot sen!

Får jag tillgång till dator så kommer det både bilder och text - men annars så hörs vi igen den 13 juni när jag återvänder till Sverige.

So long. /A

Inga kommentarer: