måndag 23 juni 2008

Varma varma USA...

Har ar 28-30 grader varmt... Pust. Harligt dock, speciellt i skuggan! Emelie och jag har varit och shoppat i dag (jag fick kora Trail Blazern i dag!! :)), bada Alec och Joy jobbar den har veckan. Vi kopte en barnpool sa nu haller vi pa att fylla den pa baksidan.

Emelie och jag har hela kallaren for oss sjalva - galet skont pa kvallarna, svalt och morkt. :) Vi har atit mycket god (och fet) mat, druckit vin och ol, umgatts och pratat. Det kanns bra att vara har - Emelie ar sa lycklig! Hon ar ocksa galet lik sin far... Det har jag faktiskt inte sett forut...

I morgon hyr vi en bil och aker till Rochester och traffar min gamla aupair-familj! Det ska bli galet roligt, och jag tror att 4 av 5 barn kommer att vara hemma pa onsdag, da ska vi ha middag och catch up! Underbart! i morgon eftermiddag blir det nog till RAC, en sportklubb med stor pool och vattenrutchkana. Emelie och Charlie lar gooo nuts! :)

Ha det sa bra allihopa! So long! /A

Inga kommentarer: