tisdag 3 juni 2008

Tack gode värld för kommunikation...

I går kväll var jag ledsen. Så ledsen att jag inte ens blev förstådd på telefon... Då fanns det nån som brydde sig så mycket om mig så jag blev upphämtad och skjutsad för att någon inte ville att jag skulle vara så ledsen. Tack. Jag älskar kommunikation... I alla dess former...

I dag har jag stressat som en blå, men fått sååå mycket gjort. God, I'm good. Om jag får säga det själv. :) Och jag älskar mitt jobb. Och Eldhestar! Om några dagar är jag på Island. Om du inte visste det. :)

Avslutade min arbetsdag med ett par glas vitt i solen med Anna-Maria. Sen blev det Apoteket och inköp av Jod så nu har jag desinficerat mina ridskor och hoppas att det ska bli godkänt i tullen på Island. Plan B är att göra det på Keflavik. Det läste jag nånstans att man kan. Vore ju trist att behöva rida i 6 dagar utan skor...

Nu ska jag plocka och pula lite. Bestämma vad som behöver packas. Leta upp en sovsäck (har jag nån????) och bestämma vilken kudde som ska få komma med till Island. Dagens i-landsproblem. :)

Ska snart dricka te med nån som bryr sig om mig. Det ni. Det är inte fy skam...

So long. /A

Inga kommentarer: