tisdag 24 juni 2008

Road trip

Vi sov lange i dag, anda till 9. Nu kanner jag mig helt mosig och har ont i huvet... Bla... Men det gar nog over efter en dusch och en balja kaffe. :) I gar kopte jag kaffe i en drive through och kande mig duktigt amerikansk. Hahah...

Lille Lars har tinat upp riktigt och ar sa glad i Emelie - i gar ville han inte ga ut och leka med sin kompis om inte Emelie foljde med... Sen fragade kompisen, Braden, mig: "Are you Lars' sister's mom?" "Ja", sa jag. Da sa Lars: "Emelie can run faster than us. She is 13". Och han sag sa stolt ut! Jatterart! :)

Nu ska vi gora oss redo for Rochester. Planen ar att aka till the Apache mall, ett stort kopcentra och shoppa lite innan vi aker till Mary pa kontoret och traffar dem. Det ska bli saaa roligt att traffa hela familjen igen.

Pa torsdag nar vi kommer hem sa ska jag till en ranch som ligger har i narheten, och traffa Don the cowboy, som forhoppningsvis ska lara mig rida western! :) Det ser jag verkligen fram emot!

So long! /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna, vad härligt det låter det här med USA! Jag blir avundsjuk men kanske allra mest på att dollarn är låg och tanken på shopping...
Glöm nu inte rapportera om shoppingen när du vet att jag läser. :)
Stor kram till dig och Emelie!
/Lina