onsdag 18 juni 2008

Packar - igen...

Jag packar. Igen... Fan, vad jag hatar det... *morr* Men nu är jag snart klar. Kollar på "Sex and the city"-maraton på 3:an under tiden - Rätt gemytligt faktiskt. :)

Undrar lite om ni hört om uttrycket "They always come back"? Det myntades av min vän He, och hon menade på att ens ex alltid kommer tillbaka - Förr eller senare. Oavsett vem som dumpat / dissat vem. Jag garvade åt henne och sa att hon inte var klok. Det senaste året har det dock bevisats att hon har rätt... They always come back. Helt otroligt. Vet ni det grabbar? You always come back.

Just nu undviker jag fotboll - Till mångas förtret. Varför varför varför är det viktigt för andra att JAG tittar på fotboll? Det kan väl de skita i? Mitt intresse för fotboll är lika stort som en ärtas känsloliv och det finns ingenting som irriterar mig mer (nåja...) än skränet och skrålet i bakgrunden...

Nä. Mina väskor väntar. Back to pack.

So long. /A

Inga kommentarer: