tisdag 1 juli 2008

How much shopping can one girl do?

Det ar fragan.... :) Lite varje dag... Tur att jag ar sa smart sa jag har TVA tomma resvaskor med mig hit, sa vi kommer hem... Emelie har handlat tva arsforbrukningar av Secret Deo... Hahahaha... Och jag kanske har shoppat en sak eller tva... :)

I dag ser jag fram emot min western ridning! Det ska bli saaaa roligt och harligt att fa rora lite pa sig. Jag ar som en latmaskdegbulle som mest bara hanger omkring, dricker vin, tuggar pa nat och bara pratar...

I gar ringde speciell, vi pratade i 45 minuter och det var sa himla skont... Jag tycker om honom...

Ma har kommit hem till Sth och det ar skont att ha henne pa msn, sa man kan reda ut alla livets trassligheter, och aven avhandla allt det dar viktiga, som vad at du till frukost, har du hart fran XX eller YY - Ma, jag har saknat dig! V lyser med sin franvaro - hon har semester och befinner sig langt fran cyberspace - jag saknar dig vannen! Hitta en dator snart och rapportera! :)

Vadret ar fantastiskt. Nastan for varmt... Haha, men jag ska inte klaga. Jag har AC... So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Darling!

Jag saknar dig oxå, tycker fasen du ska ta och komma hem!! :) KRAM!