måndag 21 juli 2008

Alla apor, släng er i väggen...

Jaha. Back to reality... Vardagen kom som en käftsmäll, och jag är nu 100% tillbaka på jobbet. Mailen är rensad och höstens projektplan är uppsatt. Vi ses till jul. Typ... Ska läsa arbetsrätt i 5 veckor på SU, med start 25 augusti och redan nu känner jag att tiden inte räcker till.

Jaja. Vem vill ändå ha ett liv när man omger sig med apor??? Dessa jävla män som ställer till det i tid och otid, som rör om, rör till och gör, gör, gör som de vill och tycker, och sen skiter i resten? Hahaha... Ja, jag är lite bitter just i dag. Speciell tyckte det var väldigt lätt att sakna mig när jag var borta - Att tycka om mig när jag kom hem verkar inte riktigt lika enkelt... Jag vet inte riktigt vad som rör sig i hans lilla huve, men nåt måste det ju vara... Hahaha... Eller så är det bara han som inte fattat mitt värde (han, och kanske några till... *asg*). Nästan läge att poppa lite "Everything you want" med Vertical horizon... (Tack för den melodin, räkan, den sätter ord på saker och ting). Eller varför inte "Let me be myself" med 3 doors down? Conclusion: Alla apor, släng er i väggen, oavsett om ni är speciella eller inte. Just i dag behöver jag ingenting.

I dag käkade jag lunch med A-M och hennes ljuvliga lilla dotter, Alva 1,5 år. Sötaste söta lilla tjejen, modig och sprallig som bara 1,5-åringar kan vara! :)

Nä, nu är det dags för uppryckning - garderoben behöver rensas så allt det nya får plats - Jag köpte Space bags i USA, såna där påsar som man kan packa saker i och dra ur luften med dammsugaren. Fantastisk uppfinning - Varför har ingen sagt till mig att det finns??? Fatta hur mycket plats det sparar och hur värdefullt det är när man bor på 35 kvadrat??? Tack, inventor of Space Bags!!!

No more bitterness. So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Oslagbar låt, inte sant?! // R