onsdag 23 juli 2008

Byte i ap-stallarna...

...är det dags för nu. Lämnade speciell i går, efter han ville jag skulle sova där, jag sa ja, kröp ner, spoonade 3 minuter och kom på att nä, i helvete heller. Inga halvmessyrer. Han vill ju inte vara med mig. Han vill vara min vän. (Jag undrar lite över det där, varför apor kan vara vän och sova sked och ha sig, utan att vara kära??). Jag behöver mer. Jag behöver allt. Det kan han inte ge mig. Så jag klädde på mig och gick. Han oroade sig för om jag skulle frysa på vägen... Va fan, skit i det du. När jag kom hem ringde han, sa att han tänkte på mig. Jaha??? Det hjälper inte mig. Sov gott. Klick. Sen låg jag där och stirrade i taket och kunde inte sova. Klockan var nog 3 innan det var dags för JB att komma, och nu är jag här, på jobbet...

Dags för byte av apa i ap-stallarna. Dags att gå vidare. Som så mycket annat så vet jag att R är vitkigt för mig på mer än ett sätt. En av de närmaste vänner jag haft, och jag hoppas och tror att det kommer en dag när jag faktiskt kan vara bara hans vän. Jag behöver hans syn på mitt liv. Jag har kommit över honom förut och jag kan göra det igen. Nånstans, därute (vet bara inte exakt var) finns det en apa som tycker att jag är nummer ett. Så det så.

So long. /A

Inga kommentarer: