söndag 6 juli 2008

Shopping pa TJ Maxx




Det har inlagget ar till Lina. Forsta egna och genomtankta shoppingen infoll i gar, den 6 juli. Jag spenderade 2 timmar pa TJ Maxx (www.tjmaxx.com), en stor outlet. Det blev en del Calvin Klein, bla ett balte och lite underklader. Levi's, en vit hoodie, Billabong, en tygvaska, Nine west, en planbok (forra veckan kopte jag en handvaska dar och det var i samma serie). Det blev ocksa parfym fran Elisabeth Arden och en fran Ralph Lauren. Skorna ar fran Aerosoles (Emelie tyckte de var grymt fula och tantiga, men jag tror att de kommer att vara toksnygga till mina nya jeans som jag kopte pa the Buckle forra veckan).
I morgon vantar the Mall of America (http://www.mallofamerica.com/), vilket ar USAs storsta kopcenter. Enligt trivia-info: om man spenderar 10 minuter i varje butik pa MoA sa tar det 86(!) timmar att ta sig igenom! :) Jag har nagra butiker som jag definitivt ska titta in i, men mest hoppas jag pa att fynda lite slumpartat. Men jeans fran Lucky brand blir det absolut... Lucky me... :)
So long! A

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är här och läser! Om än på min skakiga internetuppkoppling i sommarhuset... ;-)

Kram och hälsa Emelie!

/L