söndag 27 juli 2008

Tiden har hunnit i kapp...

... mig nu. Fy fan. Jag hatar hatar hatar att känna så här. Vill bara lägga mig och sova och vakna den 25 augusti och ha häcken full med skola, jobb och måsten. Jag orkar fan inte med det här en runda till. Go away! Ska träffa speciell och "prata" i dag. Vet inte riktigt vad som ska sägas, för allt har ju redan blivit sagt. Kanske bara bra att få det gjort, så är det gjort liksom. På nåt sätt ska det väl göras. Jaja. Så är det i alla fall nu. Jag hade hellre gjort helt andra saker, på helt andra platser. Nån som läser det här kan tänkas veta vad jag menar.

Just nu lagar jag mat och bloggar i bara underkläder. Här är så sjukt varmt i min lägenhet så det nästan inte går att beskriva. Det svalkar att gå ut och sitta i solen (det kan hända att jag överdrev lite nu...). Fy fan.

Var i Haga i dag med V. Lugnt och still. Svaret på alla frågor var i dag "Han är en apa".
-Hur tänkte han när han sa så här?
-Han är en apa.
-Hur menade han egentligen?
-Han är en apa.
-Vad tror du han tänker om det jag sa?
-Han är en apa.
-Tror du han är hemma, eller är han ute nånstans och har kul?
-Han är en apa.
Sen kom vi på att vår tid är för värdfull för att lägga ner på att fundera ut hur en kille tänker, det går ju ändå inte, så då pratade vi om andra saker. Typ hur det skulle vara att ha en kille som man förstod. *S* Då blev vi nedslagna för ingen av oss har nånsin haft nån sån.

Jag tänker att jag ska ägna resten av 2008 åt mig. Göra saker som jag vill och som är bra för mig. Det betyder i princip att inte dejta andra för att komma över speciell. Möjligen köpa ett lösnummer (Hallå! det ÄR bra för mig...) då och då. Umgås med E och mina vänner. Läsa bra böcker. Dansa. Rida. Skratta. Vara så bra jag kan vara. Herre gud. Fy fan vad pretto. As if...

So long... /A

Inga kommentarer: