torsdag 31 juli 2008

Öl och mat på söder...

...blev det i dag. För alla er som undrar om jag nånsin träffar min dotter, så är svaret, ja det händer. Dock inte så ofta just nu. Det är bara kompisar för hela slanten. I dag bad de mig "komma hem sent" för de skulle göra ansiktsmask, hårinpackning och sånt, och då fick jag inte vara hemma. Tur man har vänner som kan förbarma sig över en när man inte är välkommen hem. Det blev grekiskt på söder ihop med V och hennes familj, och några öl. De ska man ju inte glömma. Ölen.

En dags jobb till, sen en vecka semester! Ska till Åland, åker troligen redan på måndag. Vill inte krångla till det och låna speciells bil, som var bestämt. Orkar inte träffa honom nu. Just i dag känns det bra, och jag tror det blir kasst om jag måste träffa honom. Men fan. Jag behöver en bil. Vill du köra mig till Ikea, Bauhaus och några andra ställen? Ring i så fall... :)

Det är snorvarmt i lägenheten igen. I går var här rätt okej, men i dag är det som att bli lite kokt. Blä. Det blir nakenshow i dag igen...

So long. /A

Inga kommentarer: