fredag 25 juli 2008

Jag är fantastisk.

Jag är fantastisk. Om det var nån som missat det så måste jag säga det. Jag kan resa mig och gå, jag kan låta bli att skicka sms när jag inte bör. Jag kan låta bli att svara när det ringer. Jag kan låta bli att ringa när jag inte ska. Jag kan vara glad, trots att jag är ledsen. Jag kan jobba bra trots att jag är trött. Jag kan massa saker, som strider mot det jag känner här inne. Det jag också kan är är att se mig själv och det som händer mig hyfsat klart, att sätta mig själv och det jag känner främst och inte släpa det jag har och känner i smutsen. För det: Anna, du är fantastisk.

I dag var jag och V och käkade och drack öl på Råshaga. Mycket trevligt! Jag är sååå glad att vara hemma. Bakom oss satt ett gäng, där några inte var från Sverige. De pratade om regnperioden i Sverige. Regnperioden?? Jag fattade först inte vad de menade, men efter en stund så tror jag att jag hajjade att det var perioden från sommaren slutar, till sommaren kommer tillbaka. Typ. De sa också "du vet" och "förstår du" orimligt många gånger. Det var också en mycket intressant diskussion huruvida det är lättare att umgås med svarta än med turkar. De själva kom från Serbien. Jag hörde dessvärre inte allt, men hade gärna lagt mig i. :)

I går och i natt fick jag sms från en yngling som tycker att jag är ett bra ligg. Jag behövde det. :) Tro det eller ej, men när jag läste sms från kl 02.24, att han inte hade legat med en 22-årig danska, så blev jag glad. Hahahha... Snacka om att greppa halmstrån. All attention välkommen. Så är det när man är ensam. Inte för att det är det enda han gjort för mig, men just i går så var det mer välkommet med attention än nån annan gång nånsin... Tack. For whatever. :)

Jag är så sjukt trött just nu. Inte ett skit på nån av alla mina jävla kanaler, ingen lust att prata med nån. Har mest lust att bli snuskigt full och gå ut och övergångshångla med nån. Men nä. Jag är ju mamma, och måste vara hemma i dag. Så det är jag. Gissar att jag sover inom en ganska snar framtid. Har en bok som jag måste läsa klart, så jag får väl göra det. Och ligga i min säng. Min säng. Halleluja.

***PAUS***

Jag läste just nåt jag skrivit till speciell härom kvällen. Det var så fint och så himla mitt i prick så jag bestämde mig för att skicka det till honom. Jag undrar om det var bra. Det var det säkert inte. Men nu är det gjort. Jag skickade också ett fult sms till ynglingen... Man får passa på att vara BAD när man verkligen är det...

So long. /A

Inga kommentarer: