onsdag 2 juli 2008

Jag ska sadla om...





Min senaste karlek heter Mystic och ar en otroligt rolig hast att rida! Jag ska sadla om, flytta till USA, starta min egen ranch och rida western hela dagarna! Kanske kan jag ha nan sorts bisyssla som betalar bra med pengar sa jag har rad med det, men alltsa, vad det ar roligt! I dag har Don the cowboy tranat med mig och jag har fatt ova pa att stanna snabbt och backa hasten tre steg och sen fa den i Jog igen. Jog ar som valdigt langsam trav, lika langsam som skritt men alltsa i trav. Typ. :) Don the cowboy var ganska hard, sa att jag var for snall och att jag skulle ta i mer, men att jag ar "a good rider with a very good seat and a very steady hand" :) Jag kanske kan bli andre-cowboy pa Lefevre trainingcentre???

Nar jag var och red i dag sa hade Emelie en hel eftermiddag sjalv med sin pappa. De var och bowlade och sen var de och shoppade filmer och musik. Bada tva verkade helt lugna och komfortabla nar de kom tillbaka sa jag tror att de har hittat en bra niva. Ingen nervositet heller fran Emelies sida, vilket kanns otroligt bra! :) Jag fragade henne hur det kandes att vara med sin pappa och hon svarade som en tonaring: Bra, vadda? Hahahaha... Sota lilla Emelie...

Hoppas allt ar bra dar i the real world! :) So long. /A

Inga kommentarer: