onsdag 23 september 2009

Bokmässan anno 2009

Ja, den börjar i morgon. Bok- och biblioteksmässan 2009. Snor- och helvetesmässan 2009. Glor- och skvallermässan 2009. Snack- och pladdermässan 2009. Välj själva. Jag åker. I dag. Firar min ankomst till Göteborg med glutenfri pizza här: http://www.elcorazon.se/ tillsammans med Åsa. Ska bli grymt gott.

För övrigt läser jag alla tidningarna om och om igen om rånet. I hemlighet tycker jag att det är sjukt coola rånare (alltså, jag tycker inte att det är coolt ATT råna, men i hemlighet tycker jag att det är lite coolt att faktiskt skaffa sig en HELIKOPTER att råna med. En helikopter liksom. Det är ju inte så att det finns en helikopterbutik som man kan knata till och bara: Tja, jag skulle vilja köpa en helikopter...). Jag hoppas de åker fast. Jag vill ha ett ansikte på dessa coola rånare.

Det blir kanske några fina inlägg från den där mässan som jag ska på. Med bilder. Om jag ser nån snygg författare eller så, då, då bloggar jag. :)

So long! /A

Inga kommentarer: