onsdag 16 september 2009

Sååå glad!

I går var en riktig skitdag. Hjärnspökena levde rövare och var svåra att få tyst på. Jag var dessutom tvungen att gå på föräldramöte. Det är en av de saker jag tycker sämst om med att vara förälder - att behöva gå på föräldramöte. Det är så tråkigt. Liksom en tävling om vem som är bäst förälder. Så här låter det på föräldramöte:

-Vad få föräldrar här är. Jag tycker faktiskt att man måste gå på såna här möten.
-Varför är inte XX's föräldrar här? De borde ju behöva lyssna på det här.
-Jag såg att du inte var här på förra mötet...?
-Hur går det för XX? Min XX når målen för VG i det här ämnet.

Men typ så. Det är faktiskt skit.

I dag är det hälsomiddag hos Pau. Och jag tränade i morse, så det känns helt fantastiskt att få bra mat och slippa laga den själv! Efter att dessutom ha gjort klart seminarieschemat för bokmässan så känns det som att jag är värd det! Stort tack till Åsa som verkligen räddade mitt schema genom att tacka ja till att jobba på lördagen! I love you! :)

So glad! /A

1 kommentar:

Å sa...

Nemas problemas :-). Man får vad man förtjänar vettu´. Behöver du hjälp så får du det. Sen får jag ju träffa herman, bara en så´n sak. Inga uppslag på GW? ;-)