fredag 11 september 2009

T.G.I.F!

Halleluja! Det är fredag! Och jag har tränat! I dag igen. Fy fan vad jag är bra. Bulten tyckte det var onödigt att blogga under en skylt, men det tyckte inte jag. Mest tog jag bilden och la upp den för att ge alla som inte tränar lite dåligt samvete. Det gäller säkert inte Bulten. Han tränar nog dagligdax.

I går hade mamma, Emelie, jag och fina G middag hos oss. Drack lite vin och pratade shit. Det var trevligt, men vi kom ändå i säng tidigt. Gött det. Nu är det snart helg och halleluja vad det ska bli gott! I kväll ska mamma, Emelie och jag ut och äta och sen i morgon blir det tvätt för hela slanten, innan G och jag ska på middag och ostkroken och hans blivande föräldrar. :)

Aaaahhhh... Det är fredag!

So long. /A

1 kommentar:

Å sa...

Den sista meningen där du... jag fattar nada :-). Vad menar du?? *s*