måndag 7 september 2009

Nåja...

Jag kröp ner klockan nio. Efter att jag skämts mig igenom (och troligen fastnat...) "Ensam mamma söker...". Ja, så tragiskt är det. Herre gud, jag rodnade hela tiden och tyckte de sa en del konstiga saker. Iofs så verkar ju mammorna trevliga men VARFÖR vill man utsätta sig för detta förnedringens program??? Och killarna??? Hallå, störta tönten kom från Varberg och kunde typ inte ens prata när han väl vågade sig fram till tjejen.. Herre gud! Nåja.. Jag gick och la mig som sagt. Och läste i den fina fina boken Halva liv. I like.

Nu har jag vaknat. Och är på jobbet. Och är omotiverad. Och längtar hem. Jag måste städa i dag, mamma kommer på besök i morgon och stannar till lördag. Då går det inte för sig att det dräller döda mjölbaggar överallt. Jag undrar var de kommer ifrån? Det ligger nya när jag kommer hem varje dag. Borde de inte bara dö och ligga kvar där de dog??

Nåja. Nu är det i alla fall måndag. Om du inte visste det.

So long. /A

Inga kommentarer: