måndag 21 september 2009

Måndag????

Alltså, vad fan är det frågan om?? Måndag igen? Jag är fan redo att slå vad om att det finns fler måndagar än fredagar. Det måste vara så...

Har haft en härlig helg! Flickorna på middag i fredags, många glada skratt, god mat och bra musik. Vid 23 drog de ut och jag kröp ner i sängen och försökte läsa, men det var inte helt lätt eftersom mängden vin i min kropp slog ut lite av hjärnverksamheten... I lördags morse vaknade jag vid 9, åt chips och läste en timme och sen somnade jag om. :) Underbart! For sen till fina G och vi hängde sen ute i solen tillsammans med Jonte några timmar innan vi for hem till Jonte och drack vin. Pau och Ma slöt upp och sen blev Jonte trött. Då for vi tillbaka till fina G och satt upp hela natten och pratade och pratade. Supertrevligt. Tills jag somnade på soffan. Det var iofs också trevligt - för mig. :)

Söndagen var helig. Så där härligt helig som söndagar bara är när jag är med fina G. Tack älskade Gustav, för att du finns och för att du är så bra!

Och nu. Nu är det måndag. Jag fattar ingenting. Hur som så är det så här länge kvar tills jag slutar röka: http://www.kalkyleramera.se/raknare/?r=93 Ojojoj! It's the final countdown!

So long! /A

Inga kommentarer: