måndag 28 september 2009

A non smoking Anna

So far so good. Klockan är ju bara halv tio, men vid det här laget brukar jag har rökt i alla fall 4-5 cigg så ganska bra är jag ju alla redan: http://www.kalkyleramera.se/raknare/?r=93

Jag har överlevt bokmässan och är faktiskt glad att vara på kontoret. Jag hade varit ännu gladare om jag hade fått sova lite längre, men det är ok att vara här ändå. I dag blir det pill med all admin efter mässan, men sen är det fan över och förbi. Och nästa år åker jag inte.

Mats Strandberg, en av mina favvoförfattare, och jag, pratade i lördags på mässan. I början av sommaren mailade vi lite med varandra och tipsade om böcker, så när vi pratade nu så återkopplade jag till det, men han verkade inte riktigt minnas mig (så nåt bestående intryck hade jag ju inte gjort). I dag när jag kollade boktipset, så hade han mailat mig! Han sa att precis samtidigt som jag gick så mindes han att det var JAG som hade tipsat om Efterdyningar! Ha, så lite intryck lämnade jag kanske ändå! :)

Ja, vad säger man? Just nu är jag lite rökis, men annars bra. Nu ska jag jobba. Jobba.

So long. /A

Inga kommentarer: