tisdag 1 september 2009

One down...

Vi har avverkat 20% av veckan + lite till. Alla redan. Så är det.

Jag var och red i går, fick en supersnäll häst som även är ganska tråkig, men det var okej. Hoppas på lite mer bus och adrenalin nästa vecka! :)

Så här lång tid är det tills jag slutar röka: http://www.kalkyleramera.se/raknare/?r=93 Mina Zyban ligger på Apoteket och väntar, så nu ska jag bara köpa garn så jag kan börja sticka också. Det måste jag nästan tror jag, för att hålla fingrarna i styr. Och pussla. Typ. Dessutom behöver jag mycket stöd och folk som förstår att jag inte gråter för att jag är ledsen på riktigt utan bara för att det är skitjobbigt att sluta röka. Typ. Men jag är säker på att det kommer att gå bra. Som fan.

För några veckor sen hörde jag om några vänner som skjutsade varandra i en varuvagn ute på stan. I dag såg jag en sån vagn och på den står det att "missbruk beivras". Jag undrar vad straffet är för att skjutsa nån i en sån vagn. Nån som vet?

So long. /A

Inga kommentarer: