onsdag 30 september 2009

Julafton och dåligt samvete

Jag har förträngt att det kommer att bli jul. Jag vill verkligen inte tänka på det, när jag läser i Svenskan att SJs biljetter håller på att ta slut. Shit. Hur ska jag göra nu? Strunta i det och stoppa huvudet i sanden? Göra planer för Emelie att åka dit? Kolla om jag och fina G ska fira jul eller skita i det? Boka en resa nånstans? Gah, kan vi inte bara rent generellt stryka julen i år. En kollektiv bokott av julen helt enkelt? Det kan väl inte vara så svårt? Dubbelt upp av allt 2010 istället? Fan, jag får så dåligt samvete för stackars Emelie. Klart hon vill fira jul, även om jag inte vill, eller hur? Det måste hon ju få.

Jag sticker huvet i sanden igen. Och läser inte Svenska nåt mer i dag...

So long. /A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt ego, vi längtat ihjäl oss, klart du ska komma i jul, Du ska väl rida ;) Ta med dig fina G, vi tar väl hand om honom :)
Kramisar och du är super duktig med rökningen!!!!

Anonym sa...

Faan glömde namnet =)// Nina