fredag 4 september 2009

I did it!

Jag har tränat nu på morgonen. Ett pass Skivstång på Friskis, mellan 7.30 och 8.30. Jag känner mig grymt duktig - och välmående just nu! Det är lite roligt för massa folk jag känner är inne i träningstagen nu - man skulle kunna säga att jag nu utlyser en tävling för alla dem - hur länge håller ni ut? Oktober? November? December? :)

Så här länge är det kvar tills jag slutar röka; http://www.kalkyleramera.se/raknare/?r=93

Och i dag är det fredag! Det är sjukt skönt! I eftermiddag vid så där 15.30-16 blir det AW! Kom med du också om du kan! Det blir antingen på Patrick's på Kungsgatan eller på Limerick på Luntmakargatan. Kom, kom! :)

So long Friday! /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem i hela friden kan träna dom tiderna på dygnet?? Har du inget jobb?? Klart man blir avis, vid 17,30 är men inte lika upplagd för ett träningspass... Men jag tycket du är vansinnigt duktig och ståndaktig!! Anna rockar :)
Kram Nina