tisdag 29 september 2009

Sevel - the star

Den här snygga hästen fick jag rida i går. Jag har ridit honom en gång tidigare, och gillade honom redan då, men nu är jag fan lite kär! Han är hur fin som helst (förutom att han vill bitas lite när man drar åt sadelgjorden) och välriden och gör som man säger åt honom! Underbart och ganska gott för ryggen. Jag fick dock ha hjälp att lyfta ner sadeln och sen gick jag på pallen när jag skulle sitta upp... :)

I dag ska jag äntligen få träffa min fina G. Herre gud, vi har inte setts på en hel vecka. Det är alldeles för länge. Alldeles. Håller på att längta ihjäl mig minst!

Och nej, inte har jag rökt heller. Det går förvånansvärt bra. Inga stora attacker, mer "ja, nu hade jag kunnat tänka mig en cigg", men sen har det gått över helt fort. Hoppas att det fortsätter att vara så här (men jag laddar mentalt för att det inte kommer att vara så här enkelt hela tiden).

Antar att jag måste jobba nu. Nu.

So long. /A

Inga kommentarer: