torsdag 3 september 2009

Förbannat!

Alltså, det är förbannat att Alex Schulman skulle få en så otroligt söt bäbis! Jag önskar att den var ful, faktiskt. Jag har ofrivilligt läst hans blogg (ja, det var en som höll en pistol mot min tinning och jag var alltså tvungen.) och satan i gatan, vilken söt unge...

Här går det som det går. Det är lite segt fast jag sov 8½ timme i natt, utan avbrott. Herrejävlars vad gött det är att sova. Alldeles underbart. Längtar tills nästa gång. :)

Började läst Mats Strandbergs "Halva liv" i går. Den verkar superbra. Jag ser fram emot lite mer bra boktid!

So long. /A

2 kommentarer:

Ma sa...

Okej, tack vare det här inlägget så fick du mig att leta upp hans blogg och se denna vidunderligt söta unge! Herregud, jag håller helt med dig!!!

Anonym sa...

Visar att även fula människor kan få söta barn.