fredag 18 september 2009

Fredag på riktigt

Alltså, det är så skönt att det är fredag! :) Jag har tränat nu på morgonen och känner mig sjukt nöjd med mig själv. La på 2,5 kilo extra på varje övning och behövde bara plocka bort på sista minuten av axel. Bra jobbat, Anna! :) Det roligaste är att snegla på andra som lägger på asamycket och sen inte orkar... Hehe, en kille brevid mig i dag, som säkert var väldigt stark, men fan vad han stönade och levde om... Och snart är det dags att sluta röka också:
http://www.kalkyleramera.se/raknare/?r=93

i går var fina G hos mig. Jag pussade på honom och han pussade på mig och det hela var väldigt väldigt mysigt. Jag förstår inte att jag har haft sån tur att en sån som han vill vara med en sån som mig. Han gör mig bättre.

I kväll kommer flickorna på middag hos mig. Ska bli trevligt. Det är ruggigt längesen vi var allihopa tillsammans, så jag ser verkligen fram emot det.

So long! /A

Inga kommentarer: