måndag 14 september 2009

Ensam mamma söker...

...jag har fastnat. Fan. Jag kan inte låta bli att titta. Hela programmet sitter jag spänt och följer varje ord de säger och fnissar generat när de säger konstiga saker. Fan. Jag är fast!

Haft en härlig helg. Var ute med mamma och åt i fredags tillsammans med Emelie och vi hade en jättemysig kväll. På lördag förmiddag tvättade jag en massa och bäddade rent våra sängar - halleluja vad skönt med rena lakan!

Lördag kväll var jag och fina G på middag hos Micke och Malin (och ostkroken, som än så länge bara knökar och bökar i Malins mage, och som glatt sparkade när jag la handen på), tillsammans med några andra. Mycket trevligt och mycket god mat! Vi fick tjälknöl - det måste vara det godaste man kan göra med kött! Nästan. Efter grilla det kanske?

Nu är det måndag. Igen. Tänk att det finns så många måndagar. Fler måndagar än fredagar, det är jag helt övertygad om.

So long. /A

Inga kommentarer: