lördag 11 oktober 2008

"Du är bäst, hjärtat"

Ja, så skrev han. Den fina G. Jag ska tro på det. I alla fall i dag. :) Jag är bäst. :)

Somnade 23 i går, efter en jättetrevlig kväll med Ma, Mi och V. God mat, några kalla och massor av prat och hånande av Idol och Singing Bee. Fy fan, vilket asakasst program det däringa Singing Bee är... Herre gud. Nu har jag sett det, och behöver aldrig mera se det. Så det så.

Vaknade vid 8, tassade upp och stängde fönstret och somnade sen om och sov till 10. Herre min je, vad det var skönt. Har varit duktig i dag och tvättat OCH rensat mitt jävla avlopp. Fy fan, det var ett par peruker där i... Snoräckligt... Men nu är det gjort och det är minst några månader till jag måste göra det igen. Tjohooo! Ren och skär lycka. Eme ska vara hos en kompis i dag, så jag har resten av dagen och kvällen för mig själv. Nu väntar bok (Vinbär och Vemod) på soffan, och sen tror jag att jag ska umgåsa lite med Ma. I all enkelhet. Lugn kväll hur som - Jag ska vara i stallet kl 9 i morgon bitti. Ser så fram emot det, extra hoppträning i mina nya ridkläder som jag fick av mig själv i för tidig fölsedaspresent häromdan. :) Grattis Anna, snart är du inte 33 längre. Snart är du thirtyfour dirtywhore...

So long. /A

Inga kommentarer: