måndag 13 oktober 2008

Hur ska det gå?

Hur ska det gå att rida i dag?? Jag har världens träningsvärk och den har blivit värre hela dan. Nu på eftermiddagen gjorde det fan ont att resa sig... Hahahaha... Good luck med att sitta upp på en häst som är 170 i manken... Vore nästan värt att filma.

Släpade hem alla mina böcker från jobbet i dag. Det var jävligt tungt - Hade dock tur när jag skulle upp för trappan så kom min granne Pa och hjälpte mig. Han är en sån hero! :) Tack, tack. Nu har jag packat in böcker i alla tomrum i bokhyllan och funderar på vad jag ska göra nu. Det är inte så snyggt när det ligger helt kors och tvärs. Har packat en stor bokpåse till tjejerna på ridningen i alla fall, så jag blir av med lite godingar där. :) Kanske dags för några bokstaplar i porten igen - Det brukar vara uppskattat. :)

Nu väntar höstgryta och kokt potatis! Mums! So long. /A

Inga kommentarer: