måndag 27 oktober 2008

Fylla och nacke

Jag fick ett tips i helgen, angående min nacke/mitt huvud. Ta dig en rejäl fylla så blir det säkert bättre. Sagt och gjort - Men det hjälpte inte. Inte blev det värre heller, men framförallt inte bättre. Jag lider nu också av ett milt illamående, och undrar om jag fortfarande är bakis eller om jag faktiskt mår illa för att jag har ont. (Och nä, för alla som nu undrar om jag är gravid. Nä, det är jag inte. Och det vet jag med 101% säkerhet. Så det så).

Sov helt konstigt i natt och drömde skitskumma saker. I går natt drömde jag G stod naken ute i porten och ringde på hos min granne och frågade om han kunde få lite vatten. Han vart helt orolig och undrade om jag var säker på att jag verkligen drömt. Jo. Det är jag. Nästan i alla fall. I natt drömde jag i alla fall att jag skulle ringa på grannen och säga att OM det var så att G ringt på där mitt i natten naken, så skulle jag be om ursäkt. Naken. Jag minns inte om jag fick nåt svar, men i det här fallet är jag säker på att jag drömde. Jag drömde också att jag tvättade fötterna i diskmaskinen. På den nivån är det.

Nu är jag redo att gå till naprapaten. Halleluja, knäck. So long. /A

Inga kommentarer: