måndag 20 oktober 2008

Skönaste sköna...

...känslan - att vara förälskad. Det är så underbart härligt, så jag blir lite galen. Hjärnspökena härjar lite nu och då, men håller sig på det stora hela i schack. De är värre vad gäller jobbet och min förmåga just nu. Det är lite svaj på den fronten, och jag vet att jag bara är dum - Jag är ju bra på det jag gör och gör - Det gör jag. Som fan. Borde verkligen bara kunna luta mig tillbaka nån gång och bara vara nöjd med min insats, men tydligen så innehar jag inte den egenskapen - Än. Jag jobbar på det. I dag är jag bra i alla fall. :)

Nu gör jag varma mackor med tokmycket Västerbottenost på. Vill att de ska vara klara nu. Jag är hungrig och behöver få i mig de så jag kan vila 20 minuter innan jag ska iväg och rida. :)

So long. /A

Inga kommentarer: