fredag 24 oktober 2008

Skära av mitt huvud nån?

Jag har så jävla ont i huvet så jag bara vill skära av det. Nåt säger mig att det är fel väg att gå, så nu har jag fått en akuttid hos naprapaten som ska se till att låsningen i min nacke försvinner. Han kunde inte lova att jag skulle bli som ny, men kunde nästan lova att jag skulle bli åtminstone bättre begagnad. :)

I kväll ska jag gå och se "Låt den rätte komma in". Ser fram emot det jättemycket! Det är en av de absolut bästa böcker jag läst, och det ska bli intressant att se hur de filmatiserat den. Författaren, John Ajvide Lindqvist, har haft ett tätt samarbete med regissören så jag tror nog att det blir riktigt bra. Herr Ajvide är, sin otäcka roman, en riktigt trevlig och sympatisk människa. Det kan vara bra att veta innan man ser filmen... :)

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska med se den snart!! :-)Läste i en recension att om man inte läst boken innan så skulle man INTE göra det, det är ju föresnt för mig... men antagligen så har dom gjort lite andra val osv. Iom att JAL själv är med i processen så är jag inte orolig. Tack för lönen förresten! :-D. Lycka till med huvudet :-(. Håller alla tummar för att du ska bli av med det där. Själv fick jag gå hem med dunderförkylning idag.... Ha ha ha. Detta blev ett helt brev, dags att sluta nu. Vi hörs du! Kram kram