onsdag 15 oktober 2008

Jävla skit

I går var en inte så bra dag. Var skitless när jag gick från jobbet och kände mig inte alls glad. Jobbiga, ickekreativa möten och skit. Hade dessutom fått skäll för en grej som en person trodde jag missat, vilket jag inte hade missat, och när personen i fråga såg mitt mail om det från augusti, bad han inte ens om ursäkt. Apa. Fick dock väldigt gott omhändertagande i går kväll av den fina G, så när jag gick och la mig kändes livet mycket bättre... Tack fina.

I dag var jag i Morgongåva och jobbade - En bra dag och allt gjort som jag planerat. Dessutom mycket trevlig resa dit med Ca och Li. Klev av tåget i Sth och gick de 100 metrarna in på centralen och kom på att FAN jag har glömt min väska på tåget - Sprang tillbaka och svär att det gått max 2 minuter - Och väskan var borta. En kille som satt där sa att han sett en tjej hålla upp väskan och hojta lite och hörde sen att hon sa att hon skulle lämna den till tågpersonalen. Letade upp personal, två blonda 12-åringar (typ) som nonchalant talade om att de hade just börjat och nej, de visste vem som jobbat innan eller vad jag skulle göra nu. Sprang ner till Hittegods, men nej, ingen väska. Ringde banken och spärrade mina kort och till polisen och anmälde körkortet försvunnet och till jobbet för att spärra mina återkallningskoder till larmet. Halva mitt liv känns borta men läskigast är att nån har min nyckel hem och kan hitta mig på eniro.se. Kommer nog inte sova så bra i natt... Har jag tur får jag väl tillbaka väskan i morgon eller så, men får jag inte det så måsta jag väl byta låsen *katching* Life is a bitch and then you die.

Gray´s Anatomy i kväll. Nåt att se fram emot.

So long. /A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt om jag skojade lite innan ;-). Jag försökte bara lätta upp väskförlusten lite, men ibland så behöver man tonfall och inte bokstäver för att skoja... tror du var med på det, men ändå... kändes kymigt efteråt, det är sjuuukt surt o loosa grejer ju :-(. Kram

Anna sa...

Äh, jag var bara väldigt upprörd just då, så jag kanske inte tog det riktigt som jag brukar ta saker... Nu är väskan i alla fall tillbaka, allt är frid och fröjd och jag ska sova supergott i natt! :) Kram!