lördag 4 oktober 2008

Ledig lördag

Hur underbart som helst. Vaknade i loftsängen hos G, efter en hyfsat blöt kväll i går. Eftersom jag är så vuxen så drack jag dock vatten sista timmen - *dunk i ryggen* - Du är duktig, Anna. Var på Clarion och tog några öl och fick träffa G:s bästa vän och det var trevligt. Han var inte alls så läskig som man kan tro... Moahahahha... Han tycker ju också om fina G så vi har ju det gemensamt. Mi kom hur som aldrig, så det var jag och grabbarna. Det gick rätt bra. Vi blev fulla och rökte som små svin allihopa.

Nu ska jag tvätta (blä vad tråkigt) men sen kommer V hit. Vi ska laga lite mat och bara umgåsa. Ska bli mysigt - Det var skiiitlängesen vi sågs! Kanske borde duscha och tvätta bort gårdagens smink, som hänger på trekvarten? Stajla till mig lite så jag inte ser ut som ett fyllo utan hygienkunskap? Det låter som en bra ide... Jag gör det nu. Nu.

So long. /A

Inga kommentarer: