tisdag 7 oktober 2008

Hopplektion och jävligt många möten

Var och red i går kväll. Jag skulle rida en häst som heter Chartreuse, och när jag kom in i spiltan till henne var hon rätt sne och bet lite efter mig - och för att jag skulle visa mig på styva linan (i själva verket vart jag lite skraj...), så röt jag ifrån och sen var hon snäll och fin. Hur som, sen hade vi hopplektion (och den roliga roliga hästen hade tungan utanför heeeela lektionen...), och efteråt var det en i min grupp som berömde mig för hur bra jag ridit och då visar det sig att den här hästen brukar vägra att hoppa. Jag måste har skrämt henne redan på backen så hon vågade la inte jiddra mer. :) Hur som, det var superkul och sen fick vi veta att det är extra hoppträning för de som vill på söndag, så nu ska jag hoppträna på söndag! :) Jättesupermegakul!!!

I dag var jag på jobbet 07.05 och har haft möten sen 07.20. Fan vad man blir trött av att göra ingenting... Fick skäll i dag, på mail, från en som sökt till mässan... Jag hade GLÖMT att skicka nej tack till de som inte fick jobbet. Skämdes järnet och skickade nej tack och förlåt. Det kändes bra och flera som svarade att det var i alla fall bra att jag hörde av mig nu.

Har varit på LR och tagit en kebab med Ma och V. En öl slank ner också. Ooops. Men så är det. Det var skönt att träffas igen, Ma och jag har inte setts på 2 veckor! Det är fan galet. Nu är jag i alla fall trött. Igen. Och klockan är ju bara 20.04. Skit samma. Är man trött så är man trött.

So long. /A

Inga kommentarer: