fredag 31 oktober 2008

Sjukt bra fredag

Jag har anställt 4 personer i dag, till vår kvällsgrupp till kundservice, som ska dra igång på tisdag. I måndags läste jag den första ansökan och trodde inte det var möjligt. Men det var det. Fuck, I'm good. Jag dunkade mig själv på axeln i dag på eftermiddagen och sa till min chef att fan vad jag är bra. Han höll med. Kanske för att han menade det, men kanske också för att han inte iddes protestera. Hur som. Jag är sjukt nöjd.

Vid 14.30 gick jag från jobbet och åkte till G. Jag fick en present. Den var fin. :)

Nu är jag seg efter några öl och efter en hyfsat tung vecka. Jag vet inte riktigt, men mitt huvud och min nacke lever sitt eget liv. Ena dan så galet ont, andra dan någorlunda i okej. Ju nu rätt okej.

I morgon bitti ska jag vara hoppryttare. Kl 09.00 är jag i stallet, obakis, pigg och lycklig. Lucky lucky me. So long. /A

Inga kommentarer: